Математика
10 клас (стандарт)
( 3 год. на тиждень, усього 105 год. )
І семестр – 48 год.
ІІ семестр – 57
год.
Тематичний план
№ теми
|
Тема
|
Кількість годин
|
|
за програмою
|
за планом
|
||
|
Вступ
|
2 год.
|
1+1 год.
|
1
|
Функції, їхні властивості та графіки
|
22 год.
|
22 год.
|
2
|
Паралельність прямих і площин у просторі
|
22 год.
|
22 год.
|
3
|
Тригонометричні функції
|
26 год.
|
25 год.
|
4
|
Перпендикулярність прямих і площин у просторі
|
22 год.
|
20 год.
|
5
|
Резервний час і повторення
|
11 год.
|
2 год.+
8 год.
|
Усього
|
105 год.
|
100 год.
|
|
І семестр
|
48 год.
|
48 год.
|
|
ІІ семестр
|
57 год.
|
52 год.
|
№
уроку
|
Тема уроку
|
Дата проведення
|
10 кл
|
||
І семестр ( 48 год. )
|
||
1
|
Вступ.
Повторення навчального матеріалу за курс 7 - 9 класу
|
|
2
|
Повторення навчального матеріалу за курс 7 - 9 класу
|
|
3
|
Діагностична робота
|
|
Тема 1. Функції, їхні властивості та графіки ( 21 год. )
|
||
4
|
Дійсні числа та обчислення
|
|
5
|
Відсоткові розрахунки
|
|
6
|
Числові функції. Способи задання функцій
|
|
7
|
Область визначення і множина значень функцій
|
|
8
|
Розв'язування вправ. Самостійна робота
|
|
9
|
Графік функції
|
|
10
|
Монотонність, парність і непарність функцій
|
|
11
|
Неперервність функцій
|
|
12
|
Розв'язування вправ з теми: «Функції, їх властивості»
|
|
13
|
Розв'язування вправ. Самостійна робота
|
|
14
|
Корінь n-го степеня.
Арифметичний корінь n-го степеня.
|
|
15
|
Степені з раціональними показниками
|
|
16
|
Властивості степенів з раціональними показниками
|
|
17
|
Степеневі функції, їхні властивості та графік
|
|
18
|
Ірраціональні рівняння
|
|
19
|
Розв'язування ірраціональних
рівнянь
|
|
20
|
Розв'язування вправ. Самостійна робота
|
|
21
|
Системи ірраціональних рівнянь
|
|
22
|
Ірраціональні нерівності
|
|
23
|
Узагальнення та систематизація знань учнів.
Підготовка до контрольної роботи
|
24
|
Контрольна робота № 1 з теми
«Функції, їхні властивості та
графіки »
|
|||
Зошит / Тематична
|
||||
Тема 2. Паралельність прямих і площин у просторі ( 22 год. )
|
||||
25
|
Аналіз контрольної роботи. Про логічну побудову
планіметрії
|
|||
26
|
Основні поняття. Аксіоми планіметрії
|
|||
27
|
Опорні факти курсу планіметрії
|
|||
28
|
Опорні факти курсу планіметрії
|
|||
29
|
Розв'язування задач
|
|||
30
|
Розв'язування задач
|
|||
31
|
Розв'язування задач
|
|||
32
|
Розв'язування задач. Самостійна робота
|
|||
33
|
Взаємне розміщення прямих у просторі
|
|||
34
|
Взаємне розміщення прямих у просторі
|
|||
35
|
Паралельне проектування
|
|||
36
|
Властивості паралельного проектування
|
|||
37
|
Розв'язування задач
|
|||
38
|
Зображення фігур у стереометрії
|
|||
99
|
Розв'язування задач
|
|||
40
|
Паралельність прямої і площини
|
|||
41
|
Паралельність прямої і площини
|
|||
42
|
Розв'язування вправ. Самостійна робота
|
|||
43
|
Паралельність площин
|
|||
44
|
Розв'язування задач
|
|||
45
|
Узагальнення та систематизація знань учнів.
|
|||
46
|
Контрольна робота № 2
з теми
«Паралельність прямих і площин у
просторі»
|
|||
ЗЗошит / Тематична
|
||||
47
|
Аналіз контрольної роботи. Розв’язування типових
задач
|
|||
48
|
Підсумковий урок
|
|||
І семестр /
Скоригована
|
||||
ІІ семестр ( 52 год. )
|
||
Тема 3. Тригонометричні функції (
25 год.)
|
||
49
|
Синус, косинус, тангенс, котангенс кута
|
|
50
|
Радіанне вимірювання кутів
|
|
51
|
Тригонометричні функції числового аргументу
|
|
52
|
Основні співвідношення між тригонометричними функціями
одного аргументу
|
|
53
|
Розв'язування вправ
|
|
54
|
Розв'язування вправ
|
|
55
|
Формули зведення
|
|
56
|
Розв'язування вправ
|
|
57
|
Розв'язування задач
|
|
58
|
Розв'язування задач. Самостійна робота
|
|
59
|
Періодичність
функцій
|
|
60
|
Властивості тригонометричних функцій
|
|
61
|
Властивості тригонометричних функцій
|
|
62
|
Графіки тригонометричних функцій
|
|
63
|
Графіки тригонометричних функцій
|
|
64
|
Розв'язування вправ.
Самостійна робота
|
|
65
|
Формули додавання для тригонометричних функцій
та наслідки з них
|
|
66
|
Формули додавання для тригонометричних функцій
та наслідки з них
|
|
67
|
Гармонічні коливання.
Найпростіші тригонометричні рівняння
|
|
68
|
Розв'язування
найпростіших тригонометричних рівняннь
|
|
69
|
Найпростіші тригонометричні нерівності
|
|
70
|
Розв'язування
найпростіших тригонометричних
нерівностей
|
|
71
|
Розв'язування вправ.
Самостійна робота
|
|
72
|
Узагальнення та систематизація знань учнів.
|
|
73
|
Контрольна робота № 3 з теми
«Тригонометричні рівняння та нерівності»
|
|
Зошит / Тематична
|
Тема 4. Перпендикулярність прямих і площин у просторі ( 19 год. )
|
||
74
|
Аналіз контрольної роботи. Перпендикулярність прямої і
площини
|
|
75
|
Перпендикулярність прямої і площини
|
|
76
|
Перпендикулярність площин
|
|
77
|
Розв'язування вправ. Самостійна робота
|
|
78
|
Ортогональне проектування
|
|
79
|
Двогранний кут
|
|
80
|
Розв'язування задач
|
|
81
|
Розв'язування задач. Самостійна робота
|
|
82
|
Відстань від точки до прямої
|
|
83
|
Відстань від точки до прямої у просторі
|
|
84
|
Відстань від точки до площини у просторі
|
|
85
|
Відстань від прямої до площини у просторі
|
|
86
|
Відстань між площинами у просторі
|
|
87
|
Розв'язування вправ. Самостійна робота
|
|
88
|
Кут між прямими у просторі
|
|
89
|
Кут між прямою і площиною у просторі
|
|
90
|
Кут між площинами у просторі
|
|
91
|
Узагальнення та систематизація знань учнів.
Підготовка до контрольної роботи
|
|
92
|
Контрольна робота № 4 з теми
«Вимірювання відстаней
у просторі»
|
|
Зошит / Тематична
|
||
Тема 5. Повторення і систематизація навчального матеріалу ( 8 год. )
|
||
93
|
Аналіз контрольної роботи. Повторення з математики
|
|
94
|
Повторення навчального матеріалу з алгебри
|
|
95
|
Повторення навчального матеріалу з геометрії
|
|
96
|
Повторення навчального матеріалу за курс 10
класу
|
|
97
|
Узагальнення та систематизація знань учнів.
Підготовка до контрольної роботи
|
|
98
|
Контрольна робота № 5
з теми « Повторення і
систематизація навчального матеріалу »
|
|
99
|
Аналіз контрольної роботи. Розв’язування типових
задач
|
100
|
Узагальнення матеріалу, вивченого за рік
|
|
Зошит / Тематична
|
||
ІІ семестр / Скоригована
|
||
Річна
|
Немає коментарів:
Дописати коментар